نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
آخرین اخبار از نقل و انتقالات باشگاه یوونتوس ( 43 )

آخرین اخبار از نقل و انتقالات باشگاه یوونتوس ( 43 )

مدیران باشگاه یوونتوس ایتالیا هر گونه علاقه به ساموئل اتوئو بازیکن کامرونی باشگاه آنژری روسیه را تکذیب کردند و اعلام کردند او در لیست خرید یووه قرار ندارد.

پدر لوکا مارونه در مورد آخرین شرایط فرزندش گفت: "ما صبر می کنیم تا یووه تصمیم بگیرد . من لوکا را دیدم اما درباره نقل و انتقالات صحبتی نداشتیم . ما می دانیم که چند باشگاه به دنبال او هستند اما ما صبر خواهیم کرد تا ببینم چه اتفاقی می افتد . یوونتوس می داند که چه کار کند . می داند که چه کاری به نفع لوکا و به نفع پیشرفت او هست."

بر اساس اعلام رسانه های ایتالیا، تا 48 ساعت آینده انتقال متری به میلان قطعی خواهد شد. مبلغ قرارداد هم یا 11 میلیون + 1 میلیون ( آینده ) و یا 10 میلیون + 2 میلیون ( آینده ) خواهد بود.

ماروتا مدیر نقل و انتقالات یووه گفت: " ما به فرناندو یورتته اعتقاد داریم و هیچ برنامه ای هم برای فروش او نداریم. وی در یوونتوس ماندنی خواهد شد."

یوونتوس بازیکن 18 ساله رومانیایی باشگاه سیتی ، ولاد نیکوله مارین ، را مدنظر گرفته و تصمیم دارد برای خرید وی پیشنهاد رسمی خود را تقدیم سران تیم انگلیسی کند.

فائوستو روسی به صورت قرضی با حق خرید در پایان فصل به وایادولید رفت . اینجت روسی در این باره گفت: من از این انتقال خوشحالم چون اطمینان دارم که روسی می تواند کیفیت خوب خود را در اسپانیا نشان دهد . "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: